Obsah

30.3.

Důležitá zpráva na hlavní stránce domácí výuky! 

 

zde

 

27.3.

Tento týden máme kratší, protože se přiblížily velikonoční svátky. Své práce prosím odevzdávejte ve středu mezi devátou a dvanáctou hodinou na obvyklé místo před školou.

Děkujeme

20.3.

Ahoj školáci,

tak trochu (velmi) jsem doufala, že se uvidíme, jak bylo původně řečeno. Bohužel do dnešního dne nevíme, kdy půjdeme do školy, a tak to co jsem vám chtěla říct osobně, musím zase napsat na stránky školy. Za druhý týden vaší domácí výuky vás musím všechny moc pochválit. Všichni jste měli vypracované zadání a zlepšili se v pečlivosti i ti, co na svoji nedbalou práci byli upozorněni. Chválím jen tak dál. Na další týden (týdny) vám bohužel musím vytvořit zase rozvrh na domácí přípravu. Jsem moc ráda, že nezapomínáte na pohyb, pamatujete si to, co jsme si říkali (švihadlo, chůze, běh) základ Tv nejen v nynějších podmínkách. Těšíme se v pátek 19.3. na vaše práce, alespoň trochu budeme mít společné Velikonoce. A nezapomeňte, stále platí, kdybyste něco nevěděli, tak volejte, pište nebo přijďte a my vám pomůžeme.

 

Možná, že se vám bude zdát, že na tento čtvrtek a pátek není práce rozepsaná. Máte však v sešitech založené pracovní listy k procvičování, nebo můžete procvičovat učivo samostatně. Zkrátka si práci rozvrhněte tak, aby v pátek byla hotová stránka 20.

 

M 2.tř.

 

22.3.2021

str. 18

 

23.3.2021

19

 

24.3.2021

20

 

29.3.2021

21

 

30.3.2021

22

 

31.3.2021

23

 

 






8.3.

Ahoj druháci,
děkuji vám za vypracované a odevzdané úkoly. Většinu z vás musím za práci pochválit, je to velmi pečlivá práce a ty ostatní žádám o pečlivější vypracování všech zadaných úkolů. Není toho mnoho, víte, že ve škole spočítáme daleko více příkladů a to počítáme ještě na tabuli a do malého sešitu. Nenechávejte si práci nahromadit a počítejte každý den. Bude vás to i více bavit.
 Přidala jsem vám tam procvičování diktátu, stačí 7-8 příkladů (příklady dle vzoru v matematice)  procvičujte třeba každý lichý den. V pátek odevzdejte s matematikou.

Děkuji J. Eli
 






Vážení rodiče a milí žáci,

bohužel se opět vracíme k domácí výuce. Poslední den ve škole (Pá 26. 2.)jsme se všichni domluvili, že (žáci 1., 2. i 3. třídy) začneme pracovat v matematice č. 3 na str. 3. Pokud bude něco nejasného v průběhu domácí přípravy, tak cvičení vynechte a poznamenejte, jaký je problém. Během předávání vypracovaných úkolů z matematiky i prvouky přidám vysvětlení. Vypracované úkoly budete odevzdávat zase vždy každý pátek a v pondělí si své sešity vyzvednete (tak jak jsme již dělali).

Přeji vám i rodičům pohodovou domácí výuku a dobrou náladu.

Jarka Eliášková

Nezapomeňte: vysvětlení nové látky v matematice, vždy v RÁMEČKU a třeťáci v prvouce používejte vždy učebnici, tam je vše popsáno (vše jsme si ve škole ukazovali).

Přidávám přehled (rozvrh domácí výuky) naší práce z domova.

 

 

M1

Prv1

M2

Prv2

M3

Prv3

1.3.

str. 3

 

str. 3

 

str. 3

 

2.3.

4

str. 6-7

4

str. 2-3

4

str. 4

3.3.

5

 

5

 

5

 

4.3.

6

 

6

 

6

 

5.3.

7

8-9

7

4-5

7

5

 

 

 

 

 

 

 

8.3.

8

 

8

 

8

 

9.3.

9

10-11

9

6-7

9

6

10.3.

10

 

10

 

10

 

11.3.

11

 

11

 

11

 

12.3.

12

12

12

8-9

12

7

 

 

 

 

 

 

 

15.3.

13

 

13

10

13

 

16.3.

14

 

14

 

14

8

17.3.

15

 

15

 

15

 

18.3.

16

 

16

 

16

 

19.3.

17

13

17

11

17

9

 

 







 

7.12. - 11.12.

Ahoj druháci

moc vás zdravím. Na čas se musíme vrátit zase k domácí výuce. Budeme pokračovat v práci, tak jak jsme již dělali. Vždy jednu stránku v matematice na jeden den.

začali jsme společně sčítat celé desítky. Tak prosím pokračujte tam, kde jste skončili s panem učitelem. Podívejte se na stranu 4 kde jsme si ukazovali co jsou jednotky, desítky a stovky př. (123) 3 jednotky, 2 desítky a 1 stovka. Pokud vám to nebude jasné, nebojte procvičíme ve škole. Dál se pokračuje v odečítání. Každý den si vypracujte zase jednu stránku. Geometrii nedělejte, uděláme společně ve škole.

 

 

 


Pondělní učení máte vyznačené ve svých pacovních sešitech, zítra je volno a ve středu,....

 

Hurá! Zase začíná škola!!!


9.-.13.11.

 

Ahoj druháci,
podíváme se na to co už umíme (stále procvičujeme). Sčítání a odečítání s přechodem přes desítku (5+8=?), (15-7=?) viz. matematika str. 36/sloupeček. Opakovaně procvičujeme. Nezapomeňte na procvičování diktát říkladů do malého sešitu. Stačí dvakrát týdně 5-10 příklad, typu str. 21.
Pokud nebude něco jasné, nic se neděje, zavolejte, domluvíme, poradíme. Jsme tu každý den celé dopoledne.
Posílám samostatné počítání na papíře. Zjistíme zda vše zvládáme samostatně bez rodičů.
Práce na další týden bude v matematice vyznačena zase pomocí datumu.
Na pátek vám připravím vaše krásné podkovy, ale pozor budou velmi křehké, nemáme je kde vypálit.
Děkuji vám i Vašim rodičům za splupráci a trpělivost.
J. Eliášková

 


Zde prosím máte rozpis učiva pro příští týden.

Poznámky k jednotlivým cvičením jsou v sešitech, případné nejasnosti  vyřešíme po telefonu.

 

2/11                      3/11                      4/11                      5/11                      6/11

42                           43                        47                        48                         49

 


13.10

Rozpis učiva matematiky pro 2. třídu

Rozpis matematika 2. třída

 

Pokud by se náhodou stalo, že si s některým cvičením nebudete vědět rady, nic se neděje. Přeskočte ho a my při opravování sešitů k němu přidáme vysvětlení, jak cvičení vypracovat. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 









Pozor!!!

Při otevírání stránek s domácí výukou otevírejte nejdřív jen odkaz domácí výuka. Tam jsou informace společné pro všechny třídy. Teprve potom otevírejte jednotlivé složky s třídami a předměty!!!


 

Matematika konec května a červen: Opakování

V matematice máš za úkol Robísku do konce roku dokončit celou matematiku. Vychází to zhruba na jednu stránku denně. Ty jsi ale šikula, tak věřím, že to budeš mít hotové dřív.


 

 

Dobrý den děti,

dnes se takto zdravíme naposledy příště už se uvidíme, moc se těšíme. Tak se podíváme co nás čeká tento poslední týden této výuky.

 

PO M  18/5     str. 44

Út M   19/5     str. 45

St M    20/5     str. 46

Čt M   21/5     str. 47

                        str. 48/1,2 geometrie

Děkuji děti vám i Vašim rodičům za spolupráci při výuce. J. E.


 

Ahoj děti,

děkuji vám za vaše odevzdané práce. Výpočty v zadaných úkolech jsou velmi dobré, zlepšujte i nadále někteří psaní číslic. Kdo nemá ještě vypracované pracovní listy, tak prosím dopočítat a odevzdat. Děkuji.

Budeme tento týden pracovat pouze s velkou matematikou.

 

Po 11.5.           str. 39 (vybarvěte 3 krát 4 čtverečky, 3 krát 6 čtverečků                           atd.)

Út 12.5.          str. 40

St 13.5.           str. 41

Čt 14.5.           volno

                      geometrie str. 43


Ahoj druháci,

začali jsem společně násobilku dvou, tak jsem se chtěla zeptat jak vám to jde. Napište mně krátkou zprávu do sešitu. Tento týden budeme pokračovat s násobilkou tří. Ještě než se postíme do násobilky, tak tam máme na str. 35 orientaci co je řádek a sloupec.

 

 

Po 4.5.            str. 34 – do tabulky máte zakreslit obrázky, nebo napsat příklad (rybu, hvězdičku,                       24:2 apod.)

                        V úkolu 35/1 máte k názvům dopsat kolikátý je to řádek a sloupeček. (př. BOTA – 4.                 řádek a 5. sloupeček). V druhé tabulce to máte naopak (př. 4. řádek, 5.sloupec -                                    BOTA)

.                       V úkolu 35/2 budete zapisovat vámi nakreslené obrázky. (př. do prvého políčka jsem                   nakreslila pravítko – zápis PRAVÍTKO 1. ŘÁDEK, 1. SLOUPEČEK). Tímto                             způsobem budete pokračovat až zapíšete všechny vámi nakreslené věci.

 

Út 5.5.            str. 36 – násobilka tří – budeme utvářet skupiny po třech

St 6.5.             str. 37 – nezapomeňte si vše znázorňovat

                      (př. 18:3 =  ////////////////// - škrtej čáry po třech, kolik                          skupin ti vyjde to je výsledek 6.

Čt 7.5.             str. 38 kostičky si označujte po třech

                       (př. 1 skupina po třech 1x3=3 a 3:1=3, dvě skupiny                                 po třech kostkách 2x3=6 a 6:3=2, 3x3=9 a 9:3=3,                                 4x3=12 a 12:3=4, 5x3=15 a 15:3=5 a budeš pokračovat                         až na 10x3=30 a 30:3=10

                        Geometrie str. 42

 

Nezapomeňte využívat i výukové programy (M i Prv) co používáme ve škole. Pan učitel vám to připravil – rozklikněte -DOMÁCÍ VÝUKA, tam máte celý postup instalace.


Dobrý den děti,

musím vás všechny moc pochválit za odevzdané úkoly, kdo nemá ještě všechny vůbec navadí dodá příští týden.

Tento týden budeme pracovat pouze ve velké matematice. Začaly jste pracovat na násobilce a psala jsem vám, že je velmi dobré si vše znázorňovat pomocí předmětů nebo nákresů. To samé platí i o dělení.

Paní učitelka vám připravila výklad nové látky i se znázorněním.  Tyto stánky to nedokážou správně zobrazit a proto vám sem musím vložit celý soubor ke stažení.

MATEMATIKA 27. - 30.4

 


Dobrý den děti,

moc vás všechny zdravím, i vaše rodiče, mám pro vás práci na další týden. Ve středu jsem vám do sešitu dala nakopírované příklady na procvičování. Napište mně prosím na ten papír, jestli se vám vše počítá dobře nebo je někde nějaký problém. Děkuji.

 

Po 20/4           str. 28  připravte si prosím nějaké předměty např. pastelky nebo kostky, bonbóny a příklady si znázorňujte, lépe se vám to bude učit

Út 21/4           str. 29

St 22/4           str. 30/1,3

Čt 23/4            str. 31

 

 


Pondělí 23.3.   str.8

Úterý 24.3.     str. 9

Středa 25.3    str. 10 - 11

Čtvrtek 26.3   str. 11 - 12

Pátek  27.3     str. 13 - 14

Procvičujte si probíranou látku na diktátech příkladů.


Pondělí 30.3.   str. 15

Úterý 31.3.     str. 16

Středa 1.4.     str. 17

Čtvrtek 2.4.    str 18 - 19

Pátek  3.4.     str 19 - 20

Po kliknutí na modrý odkaz dole si stáhnete stránku s úkolem, který si vytiskněte a vypracujte. Jestli nemáte tiskárnu, úkoly přepište na papír a vypracované odevzdejte ve středu dopoledne.

Úkol k odevzdání


Ahoj děti,

vytvořte si z papíru hodiny (uč. str. 23). Vezměte si dvě špejle (nebo si hodinové ručičky vytvořte z papíru) jednu krátkou a druhou delší a procvičujte s rodiči hodiny (ukázka učebnice str. 23/2).

Dále pokračujte v práci v matematice:

Po 6/4 str. 21

Út 7/4 str. 22

St 8/4 str. 23-24

Nezapomeňte i nadále procvičovat na blok diktát příkladů a přidat výpočet. Práci na blok předložíte ve škole až se sejdeme.

 


Dobrý den děti,

musím vás moc pochválit za vypracované a odevzdané úkoly. V následujícím týdnu budeme pokračovat v práci ve velkém sešitu. Máme tam poslední stránku, kde pracujeme s časem. Vezměte si vyrobené hodiny a ukazujte čas dle str. 25/2, až si to procvičíte, vypracujte. Máme tam na str. 25 i stopky. Ve škole je používáme na různé soutěže a při TV, rodiče vám určitě s úkolem pomohou (str.25/3). Najděte si stopky na mobilu a vyzkoušejte.

 

Út 14/4           M str. 25                    

St 15/4            M str. 26  začínáme s násobilkou      

                                       26/1 nakresli 7 párů bot svých kamarádů

                                       26/2 dokresli 2 kytice po 4 růžích

                                       26/3 dokresli 2 lodě

Nakresli si vše do matematiky na str. 26 ať to dobře vše vidíš. (Nehodnotí se obrázek, ale správně nakreslený počet).

 

Čt 16/4            M str. 27/1      vzor: 2+2+2=6

                                                      3x2=6       // // //

                27/2       vzor: zlatých kuliček - sčítání 3+3+3+3+3=15                                        násobení 5x3=15

 

                              vzor: červených kuliček – sčítání 3+3+3+3=12                                        násobení  4x3=12

                              všech kuliček –  sčítání 3+3+3+3+3+3+3+3+3=27

                              násobení 9x3=27

                             27/3     vyzkoušej samostatně

                                                                                 

Čt geometrie

Narýsuj do malého sešitu:

úsečku /AB/ = 5cm

úsečku /CD/ = 3cm

úsečku /EF/, která je shodná s úsečkou /AB/

 

Do malého sešitu procvičujte:

- nadále diktáty příkladů + výpočet (příklady typu str. 19/3)

- nakresli kolik je hodin (rodiče ti zadají hodinu, hodiny kresli malé asi tak na 3 řádky.

Malý sešit odevzdej do školy ve středu 22/4. Pokud budete mít problém s výpočty, tak mně to poznamenejte do malého sešitu nebo volejte.

Děkuji J.E.


Pro lepší přehlednost vkládám nejnovější učivo od tohoto týdne vždy nahoru, abyste nemuseli každý den sjíždět až sem na konec stránky.