Obsah

Pozor!!!

Při otevírání stránek s domácí výukou otevírejte nejdřív jen odkaz domácí výuka. Tam jsou informace společné pro všechny třídy. Teprve potom otevírejte jednotlivé složky s třídami a předměty!!!


 

Matematika konec května a červen: Opakování

V matematice máš za úkol Robísku do konce roku dokončit celou matematiku. Vychází to zhruba na jednu stránku denně. Ty jsi ale šikula, tak věřím, že to budeš mít hotové dřív.


 

 

Dobrý den děti,

dnes se takto zdravíme naposledy příště už se uvidíme, moc se těšíme. Tak se podíváme co nás čeká tento poslední týden této výuky.

 

PO M  18/5     str. 44

Út M   19/5     str. 45

St M    20/5     str. 46

Čt M   21/5     str. 47

                        str. 48/1,2 geometrie

Děkuji děti vám i Vašim rodičům za spolupráci při výuce. J. E.


 

Ahoj děti,

děkuji vám za vaše odevzdané práce. Výpočty v zadaných úkolech jsou velmi dobré, zlepšujte i nadále někteří psaní číslic. Kdo nemá ještě vypracované pracovní listy, tak prosím dopočítat a odevzdat. Děkuji.

Budeme tento týden pracovat pouze s velkou matematikou.

 

Po 11.5.           str. 39 (vybarvěte 3 krát 4 čtverečky, 3 krát 6 čtverečků                           atd.)

Út 12.5.          str. 40

St 13.5.           str. 41

Čt 14.5.           volno

                      geometrie str. 43


Ahoj druháci,

začali jsem společně násobilku dvou, tak jsem se chtěla zeptat jak vám to jde. Napište mně krátkou zprávu do sešitu. Tento týden budeme pokračovat s násobilkou tří. Ještě než se postíme do násobilky, tak tam máme na str. 35 orientaci co je řádek a sloupec.

 

 

Po 4.5.            str. 34 – do tabulky máte zakreslit obrázky, nebo napsat příklad (rybu, hvězdičku,                       24:2 apod.)

                        V úkolu 35/1 máte k názvům dopsat kolikátý je to řádek a sloupeček. (př. BOTA – 4.                 řádek a 5. sloupeček). V druhé tabulce to máte naopak (př. 4. řádek, 5.sloupec -                                    BOTA)

.                       V úkolu 35/2 budete zapisovat vámi nakreslené obrázky. (př. do prvého políčka jsem                   nakreslila pravítko – zápis PRAVÍTKO 1. ŘÁDEK, 1. SLOUPEČEK). Tímto                             způsobem budete pokračovat až zapíšete všechny vámi nakreslené věci.

 

Út 5.5.            str. 36 – násobilka tří – budeme utvářet skupiny po třech

St 6.5.             str. 37 – nezapomeňte si vše znázorňovat

                      (př. 18:3 =  ////////////////// - škrtej čáry po třech, kolik                          skupin ti vyjde to je výsledek 6.

Čt 7.5.             str. 38 kostičky si označujte po třech

                       (př. 1 skupina po třech 1x3=3 a 3:1=3, dvě skupiny                                 po třech kostkách 2x3=6 a 6:3=2, 3x3=9 a 9:3=3,                                 4x3=12 a 12:3=4, 5x3=15 a 15:3=5 a budeš pokračovat                         až na 10x3=30 a 30:3=10

                        Geometrie str. 42

 

Nezapomeňte využívat i výukové programy (M i Prv) co používáme ve škole. Pan učitel vám to připravil – rozklikněte -DOMÁCÍ VÝUKA, tam máte celý postup instalace.


Dobrý den děti,

musím vás všechny moc pochválit za odevzdané úkoly, kdo nemá ještě všechny vůbec navadí dodá příští týden.

Tento týden budeme pracovat pouze ve velké matematice. Začaly jste pracovat na násobilce a psala jsem vám, že je velmi dobré si vše znázorňovat pomocí předmětů nebo nákresů. To samé platí i o dělení.

Paní učitelka vám připravila výklad nové látky i se znázorněním.  Tyto stánky to nedokážou správně zobrazit a proto vám sem musím vložit celý soubor ke stažení.

MATEMATIKA 27. - 30.4

 


Dobrý den děti,

moc vás všechny zdravím, i vaše rodiče, mám pro vás práci na další týden. Ve středu jsem vám do sešitu dala nakopírované příklady na procvičování. Napište mně prosím na ten papír, jestli se vám vše počítá dobře nebo je někde nějaký problém. Děkuji.

 

Po 20/4           str. 28  připravte si prosím nějaké předměty např. pastelky nebo kostky, bonbóny a příklady si znázorňujte, lépe se vám to bude učit

Út 21/4           str. 29

St 22/4           str. 30/1,3

Čt 23/4            str. 31

 

 


Pondělí 23.3.   str.8

Úterý 24.3.     str. 9

Středa 25.3    str. 10 - 11

Čtvrtek 26.3   str. 11 - 12

Pátek  27.3     str. 13 - 14

Procvičujte si probíranou látku na diktátech příkladů.


Pondělí 30.3.   str. 15

Úterý 31.3.     str. 16

Středa 1.4.     str. 17

Čtvrtek 2.4.    str 18 - 19

Pátek  3.4.     str 19 - 20

Po kliknutí na modrý odkaz dole si stáhnete stránku s úkolem, který si vytiskněte a vypracujte. Jestli nemáte tiskárnu, úkoly přepište na papír a vypracované odevzdejte ve středu dopoledne.

Úkol k odevzdání


Ahoj děti,

vytvořte si z papíru hodiny (uč. str. 23). Vezměte si dvě špejle (nebo si hodinové ručičky vytvořte z papíru) jednu krátkou a druhou delší a procvičujte s rodiči hodiny (ukázka učebnice str. 23/2).

Dále pokračujte v práci v matematice:

Po 6/4 str. 21

Út 7/4 str. 22

St 8/4 str. 23-24

Nezapomeňte i nadále procvičovat na blok diktát příkladů a přidat výpočet. Práci na blok předložíte ve škole až se sejdeme.

 


Dobrý den děti,

musím vás moc pochválit za vypracované a odevzdané úkoly. V následujícím týdnu budeme pokračovat v práci ve velkém sešitu. Máme tam poslední stránku, kde pracujeme s časem. Vezměte si vyrobené hodiny a ukazujte čas dle str. 25/2, až si to procvičíte, vypracujte. Máme tam na str. 25 i stopky. Ve škole je používáme na různé soutěže a při TV, rodiče vám určitě s úkolem pomohou (str.25/3). Najděte si stopky na mobilu a vyzkoušejte.

 

Út 14/4           M str. 25                    

St 15/4            M str. 26  začínáme s násobilkou      

                                       26/1 nakresli 7 párů bot svých kamarádů

                                       26/2 dokresli 2 kytice po 4 růžích

                                       26/3 dokresli 2 lodě

Nakresli si vše do matematiky na str. 26 ať to dobře vše vidíš. (Nehodnotí se obrázek, ale správně nakreslený počet).

 

Čt 16/4            M str. 27/1      vzor: 2+2+2=6

                                                      3x2=6       // // //

                27/2       vzor: zlatých kuliček - sčítání 3+3+3+3+3=15                                        násobení 5x3=15

 

                              vzor: červených kuliček – sčítání 3+3+3+3=12                                        násobení  4x3=12

                              všech kuliček –  sčítání 3+3+3+3+3+3+3+3+3=27

                              násobení 9x3=27

                             27/3     vyzkoušej samostatně

                                                                                 

Čt geometrie

Narýsuj do malého sešitu:

úsečku /AB/ = 5cm

úsečku /CD/ = 3cm

úsečku /EF/, která je shodná s úsečkou /AB/

 

Do malého sešitu procvičujte:

- nadále diktáty příkladů + výpočet (příklady typu str. 19/3)

- nakresli kolik je hodin (rodiče ti zadají hodinu, hodiny kresli malé asi tak na 3 řádky.

Malý sešit odevzdej do školy ve středu 22/4. Pokud budete mít problém s výpočty, tak mně to poznamenejte do malého sešitu nebo volejte.

Děkuji J.E.


Pro lepší přehlednost vkládám nejnovější učivo od tohoto týdne vždy nahoru, abyste nemuseli každý den sjíždět až sem na konec stránky.